Barion Pixel Skip to content
smartmax játékok

Az első totem oszlopom – mágneses építőjáték – SmartMax

(1 vásárlói vélemény)

9.990 Ft

Egy igazán különleges építőjáték, melynek vonzereje nem csak a mágneseiben rejlik!

Szállítási és fizetési részletekről bővebben >>>itt<<< olvashatsz.

Elérhetőség: elfogyott

Az első totem oszlopom – mágneses építőjáték

Kifutott termék, sajnos már nem forgalmazzuk!

Játékismertető:

Az első totem oszlopom mágneses építőjáték 8 darab mágneses építőelemből és egy feladványkártya pakliból áll. A játék célja pontosan olyan totemoszlop építése, melyet a feladványkártya ábrázol. Összesen 24 próbatételt találunk a dobozban, melyek egyre nehezebben összeépíthető és komplexebb totem oszlopokat ábrázolnak. A játékot másfél éves kortól ajánlja a gyártó. Természetesen másfél éves korban még nem képes a gyermek lemásolni a feladatkártyákat, ekkor a játék önmagában használható építőjátékként. 3-4 éves kortól már képesek a gyerekek feladatkártya alapján tornyot építeni, kezdjük az egyszerűbb feladványokkal és haladjunk szekvenciálisan a bonyolultabbak felé. A játék egy praktikus 24 x 24 x 6 cm-es dobozban érkezik, mely remek tárolója az építőelemeknek.

Az építőelemek mindegyike mágneses, így a gyermek a mágneses vonzást is megtapasztalhatja az építkezés során.

 

A mágneses építőjáték által előhívott készségek és képességek:

auditív észlelésfinommotorikaszem-kéz koordinációszínfelismeréskoncentrációlogikarész-egész látásmódrugalmas gondolkodásfeladattudatkitartáskudarctűrésönbizalom

A játék építős jellegéből adódóan segíti a szem-kéz koordináció erősítését és a finom mozgások fejlődését. Az építőelemeket a gyermek a színei és formái alapján különbözteti meg, melyek jól felismerhetőek és azonosíthatóak. A játék egyik legfontosabb jellegzetessége a megfigyelő képesség előhívása és trenírozása, a feladatkártyán lévő elemek pontos pozíciójának azonosításához fókuszált figyelemre van szükség. A gyermek a logikus gondolkodása és a rész-egész látásmódja segítségével tudja megoldani a térbeli „kirakó” feladatot. A játék kiválóan teszteli a rugalmas gondolkodás képességét, egy-egy újabb feladat megoldása során nem feltétlenül elegendő az eddig ismert megoldások használata, kombinálása, hanem flexibilis módon új módszer bevetésére lehet szükség (pl. ha minden stimmel, az elemre rajzolt figura azonban nem mosolyog, akkor rá kell jönnie, hogy az elem másik oldalát látja). A feladatok helyes megoldása erősíti a gyermek önbizalmát, míg a sikertelen próbálkozások a kudarctűrő képességét teszik próbára. Az egyre nehezedő kihívások a gyermek feladattudatának fejlődéséhez is hozzájárulnak, míg egy-egy nehéz feladat teljesítése a kitartás és a koncentráció képességét is alaposan igénybe veheti.

 

Személyes tapasztalatok és alternatív játéklehetőségek:

A SmartMax mágneses építőjátékának vonzereje a játék sokoldalúságában és a korosztályokon átívelő használhatóságában rejlik. A játék a fejlesztő játékok egyik legékesebb példánya. Zseniális munkát végeztek a játék tervezői, s egy olyan játékot alkottak, melyet a gyerekek örömmel, motiváltan vesznek elő és játszanak vele hosszan, akár szülők segítsége nélkül is. A játék széles korosztály számára tartogat izgalmas játékélményt. Kisgyerekek használhatják egyszerű építőjátékként, a piros és a sárga elemek pedig önmagukban szuper csörgőjátékok is a belsejükbe rejtett csörgőknek köszönhetően. A kék egérkés elem fülei gumiból vannak, így akár rágókaként is funkcionálhat a legkisebbek számára. A nagyobb (ovis) gyerekek 24 feladvánnyal küzdhetnek meg, melyek közül a bonyolultak akár kisiskolás korúaknak is kellő kihívást biztosítanak. A játék folyamatosan bonyolódik, a vége felé már alaposan meg kell figyelni a feladatkártyán látható építőelemeket. Vajon jó oldala néz felém? Esetleg el kell forgatni oldalirányba? Minden jónak tűnik, de a sárga figura egyik szeme be van csukva? A nyuszi fülei jól állnak? Számtalan módon lehet hibázni a toronyépítés során, így a játék alaposan megdolgoztatja a kognitív funkciókat. Nem túlzás azt állítani, hogy még felnőtteknek is szórakoztató a feladványokon végigmenni.

A játék nagyon jó minőségű műanyagból készült, a mágnesek vonzereje épp ideális. A feladatkártyák kellően nagyok és látványosak. Remek játék kicsiknek és nagyobbaknak egyaránt!

Ha tetszett a SmartMax – Az első totem oszlopom mágneses építőjáték leírása, olvasd el a Szemlélet oldalunkat is, melyben a jatekpszichologia.hu gyerekjáték webáruház 100 darab játékának kiválasztása során alkalmazott koncepciónkat ismertetjük.

 

Rövid videó a gyártótól:

További információk

Méretek24 × 24 × 6 cm
Életkor

2-5 éves kor

Gyártó

SmartMax

Kategória

Fejlesztő játékok

Anyagösszetétel

Műanyag, Papír/Karton

Az első totem oszlopom – mágneses építőjáték – SmartMax termékről 1 értékelés

  1. Fülöp Józsefné

Mondd el a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Cikkszám: FK7057