További információk
Életkor | 4+ |
---|---|
Gyártó | Learning Resources |
Anyagösszetétel | Műanyag, Papír/Karton |
Kategória | Fejlesztő kütyük |
10.690 Ft
Építs egy pályát a kis rókának, ő pedig hűségesen végigmegy rajta! A programozás legegyszerűbb logikái a legkisebbek számára játékosan megjelenítve!
Szállítási és fizetési részletekről bővebben >>>itt<<< olvashatsz.
Elérhetőség: elfogyott
A Learning Resources kis rókája egy olyan vonalkövető robot, mely képes végigmenni az általad épített útvonalon. A dobozban a játékrobot mellett 16 darab pályaelem található, melyeket kirakó módon lehet egymáshoz illeszteni. A rókát a hasán lévő gombbal kell bekapcsolni, majd a pálya közelében letenni. Ő elkezdi megkeresni a vonalat, majd ha megtalálta, már nem téveszti el, követi azt, amíg ki nem kapcsolod.
A pályaelemek között megtalálható egyenes útvonal, kanyar, kacskaringós és visszaforduló köralak is. Ezek segítségével a gyermek tetszőleges pályát építhet össze, akár mind a 16 elemet felhasználva, vagy több rövidebb, különálló útvonalat alkotva. A kartonból készült pályadarabok jól illeszkednek egymáshoz, a robot könnyedén tudja követni a vonalat, nem akad fenn az illesztési pontokon. A pályaelemek mindkét oldalára festettek vonalat, egyik oldaluk teljesen fehér, csak a fekete vonal látszik rajta, míg másik oldaluk zöld, erdei mintázatot kapott.
A játékhoz mellékelt útmutató füzet segítségével a róka egy rövid történetét tudjuk megismerni, a leírás több lépésben vezet be minket a pályaépítés rejtelmeibe. Ehhez a történethez a pályaelemek zöld, erdőmintás oldalát kell használnunk. A füzet apró feladatokat tartalmaz, melyeket megoldva és a pályaelemeket a megoldásnak megfelelően összeépítve egyre hosszabb pályát hozunk létre a kis róka számára.
A terméket 4 éves kortól ajánljuk!
A Learning Resources angolul Coding Critters-nek nevezte a termékcsaládot, ahol a Coding szó a kódolást, programozást jelenti. A termék nem titkolt célja játékos formában megjeleníteni a programozás logikáit az óvodás korúak számára. A legegyszerűbb programkódok egyszerű utasításokból és ciklusokból állnak. Amikor a róka végigmegy egy felépített pályán, lényegében utasítások sorozatát hajtja végre szorgosan. Egyenesen megy, jobbra fordul, cikkcakkban halad tovább, ha pedig a pálya önmagába tér vissza, akkor ciklusokat jár be, azaz folyamatosan ismétli az előtte álló „utasítások” végrehajtását. A megforduló elemek használatával pedig arra utasítjuk, hogy az eddig bejárt pályát ismét járja be, de most fordított sorrendben. Ha a kacskaringós pályánk mindkét végét megfordulós elemmel zárjuk le, akkor oda-vissza ismétli a kis róka a pályaelemek utasításait a „végtelenségig”.
A vonalkövető robot 4 darab LR44-es elemmel működik, melyet a gyártó mellékel, előtelepítve vannak a kis róka hasában. Az elemeket kisméretű csillagcsavarhúzóval tudjuk cserélni.
Életkor | 4+ |
---|---|
Gyártó | Learning Resources |
Anyagösszetétel | Műanyag, Papír/Karton |
Kategória | Fejlesztő kütyük |
Ormai Tamásné –
Remek ötletes játék, a gyerekek figyelmét leköti, sokféle módon használható.
Erika –
Jó minőség, elégedett vagyok.