További információk
Méretek | 41 × 32 × 7,5 cm |
---|---|
Életkor | 4+ |
Gyártó | Learning Resources |
Anyagösszetétel | Fém, Gumi, Műanyag, Papír/Karton |
Kategória | Fejlesztő kütyük |
32.990 Ft
Ennek a programozható egérnek köszönhetően már az óvodások és kisiskolások is megismerkedhetnek a szekvenciális problémamegoldás alapjaival!
Szállítási és fizetési részletekről bővebben >>>itt<<< olvashatsz.
Elérhetőség: készleten
Az alapfokú programozói ismeretek, a logikus gondolkodás és problémamegoldás képessége rendkívül hasznosak a kisiskolások számára. Felnőttként nem csak a programozóknak, informatikusoknak, de az átlagembereknek is szükségük van hatékony problémamegoldásra az élet valamennyi területén. A Learning Resources programozható robot egér készlete a 4-9 éves korosztály számára optimalizáltan mutatja be a szekvenciális problémamegoldás lépéseit. Az egér robot segítségével a gyerekek betekintést nyerhetnek a „programírás” alapjaiba és megtanulhatják, hogyan kell utasítássorokat létrehozni egy bizonyos cél érdekében.
A játék használata előtt érdemes alaposan megismerkedni az Egérrel és a kiegészítőkkel egyaránt. Magyarázzuk el a gyermeknek az Egér gombjainak pontos működését:
A robot egér kétféle sebességgel is tud mozogni, melyet a hasán lévő gombbal tudunk beállítani. A lassabb sebességet érdemes használni a labirintuson való mozgáshoz, míg a gyorsabbat a padlón, szőnyegen való szabadabb mozgás során, illetve ha már gyakorlott felhasználóvá váltunk.
A robot egér 3 darab AAA elemmel működik, melyek cseréjéhez csillagcsavarhúzóra lesz szükségünk. A robothoz való elemeket –>ide kattintva<– tudsz vásárolni!
A Learning Resources egy olyan – 83 darabból álló – készletet állított össze, melynek segítségével fokozatosan bevezethetjük a gyermeket a játék használatába. Építsük össze a 4×4-es műanyag pályát, majd válasszunk egy feladatkártyát. Helyezzük el az egeret, a sajtot és a labirintus falait a kártyán látható módon. Ezután segítsünk értelmezni a „terepet” a gyermek számára. Számoljuk meg, milyen messze, pontosan hány lépésre van az egér a sajttól és milyen úton lehet hozzá eljutni. Ezután vegyük elő a kódkártyákat és rakjuk ki az út megtételéhez szükséges utasítás sorozatot. Végül kérjük meg a gyermeket, hogy az egér gombjainak segítségével üsse be a kódkártyák által mutatott utasítás sorozatot. Ha jól gondolkoztunk, az egér pontosan azt az utat fogja bejárni, amit mi elképzeltünk számára.
A készlet nagy előnye, hogy igazán sokoldalúan használható. Akár a zöld labirintuslapkák nélkül is építhetünk útvesztőt az egerünknek. A labirintus lapokat természetesen nem csak 4×4-es formában, de általunk választott bármilyen alakzatban összeilleszthetjük, így akár egységnyi széles, de nagyon hosszú, kanyargós pályát is létrehozhatunk az egér számára. A feladatkártyák egyre nehezedő feladványokat tartalmaznak, így érdemes az 1-es sorszámúval kezdeni az ismerkedést.
A programozható robot készletet bátran ajánljuk már akár 4 éves kortól, a játék remek módon skálázható és a gyermek életkorához, problémamegoldó képességének szintjéhez igazítható. Az egér egyszerre akár 40 utasítást is képes megjegyezni.
A játék sokáig izgalmas kihívást jelenthet kicsiknek, de akár a szülőknek, nagyszülőknek is!
Méretek | 41 × 32 × 7,5 cm |
---|---|
Életkor | 4+ |
Gyártó | Learning Resources |
Anyagösszetétel | Fém, Gumi, Műanyag, Papír/Karton |
Kategória | Fejlesztő kütyük |
Értékelések
Még nincsenek értékelések.